czwartek, 22 maja 2014

Bergamo Milan / Italy 2014























7 komentarzy:

  1. świetne to zdj z drzewem!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. co tu tak pusto :c powinnaś mieć juz ze 100 komentarzy! w ogóle dawno nie rozmawiałyśmy :C siostra nie chce mi telefonu pożyczać -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo pusto ale nie mam czasu ogarnac tego :p trzeba sie poudzielac troche by ludzie odwiedzali bloga ;) jak bede miala chwi l e to usiade i poswiece trkche czasu temu . Nooo szkoda tak fajnie sie pisalo:p

      Usuń
    2. noo :C dobrze,ze kolezanka mi chociaz zdjęcia dodaje! znalazłas jakis poradnik? :D

      Usuń
    3. no naparw w koncui ten telefon ;d
      nie no nie znalazlam daam rade bez poradnika chyba haha xd

      Usuń
  3. jak bede miała kase to naprawie, na razie mam drugi, a tamten to głownie do insta byl mi potrzebny.. kiedys naprawie :d

    OdpowiedzUsuń